Vinnaren av tävlingen är...



Riktigt roligt att så många var med i karaktärstävlingen! Jag utsåg en vinnare och här har ni den!

Vinnaren av tävlingen

Postat av: Therese
- Therese Berntsson
- naturlig rödhårig, gröna ögon
- 170 cm lång
- Blogga, 1D, vara med vänner, skriva berättelser, fantisera, dansa och spela instrument som gitarr och piano.
- Andra ser mig som en ödmjuk och snäll tjej, omtänksam, lite rolig, smart. En man kan lita på.
- Jag ser mig själv som en snäll och go person som gillar allt. Jag dömmer folk efter deras personligheter, bryr mig om allt och alla. Kan vara blyg i vissa förhållanden.
- De är sig själva både framför och utanför kameran. De gör var de tycker om och ingen bestämmer vad de ska göra. Deras humor och personligheter.
- Louis har något speciellt som de andra inte har.
- 16 år

Grattis! Jag fastnade för dig, tyckte att det var lite speciellt och stack ut lite :).
Kommer inte att ändra åldern. Du kommer att komma med i novellen om några kapitel.

Tack igen för att ni var med allihopa :).

XX


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för att du valde mig! Längtar till nästa del! :D

2012-05-16 @ 16:20:27
URL: http://eclipsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0