VIKTIGT! LÄS IGENOM ALLT!

Nu är det såhär att jag kommer sluta att skriva på denna novell som heter Make My Day.
VARFÖR? jag kände att jag inte längre hade någon inspiration och eftersom början inte var speciellt bra, kändes allt bara misslyckat, så jag vill göra en omstart. Det kändes inte heller som allting hängde ihop OSVOSV. Dessutom var namnet inte direkt det bästa, haha.
MEN KOMMER DU INTE AVSLUTA NOVELLEN? Nej, Tyvärr så kommer jag inte att avsluta denna novell, så ni får hitta på ett eget slut. Hoppas det är OKEYY.
KOMMER DU FORTSÄTTA MED EN NY NOVELL? Ja, det kommer jag att göra! Den nya heter Belive In Love och jag har redan börjat skriva på den. :)
Kan garantera att den novellen blir bättre, då jag nu har lite 'novell erfarenhet' (Make My Day var den första novell jag skrev.)
KOMMER MAKE MY DAY NOVELLEN FINNAS KVAR? Ja, det kommer den göra, under kategorin Make My Day - Novell.
NÄR BÖRJAR DU MED 'BELIVE IN LOVE'? Jag kommer börja publicera kapitlena i början av Augusti eftersom jag nu reser bort i nästan en månad utan uppkoppling till Internet. Men jag kommer att lägga upp en inledning/Prolog inom tre dagar.
HOPPAS NI TYCKER DETTA ÄR OKEJ, SJÄLV TYCKER JAG ATT MIN NYA BÖRJAR (mycket) BÄTTRE ÄN DEN FÖRRA.
NÄR PROLOGEN KOMMER UPP, SÅ KOMMER NI ÄVEN FÅ BESTÄMMA VEM AV KILLARNA SOM SKA VARA HUVUDPERSON.
XX

Kommentarer
Postat av: ayya

O neej du få inte avsluta novellen den är skitbra jag menar det värkligen

Svar: Vad roligt att du tyckte om den :) blir jätteglad när du skriver det, men jag kan garantera dig att nästa novell (Belive in Love) kommer bli bättre än make my Day, så det finns inget att förlora.. Hoppas du vill att läsa 'Belive in love' också. :) Kram
onenovdirection.blogg.se

2012-07-05 @ 09:55:35
Postat av: frida och nikki

kika gärna in på våran novellblogg :) Den hänger på något sett ihop med One Direction och det skulle vara kul om du ville titta in och kanske kommentera vad du tycker om novellen?:D http://oonednovel.blogg.se
kram

p.s sorry om du inte gillar såna här kommentarer!

Svar: Ska kolla in den :)
onenovdirection.blogg.se

2012-07-05 @ 15:20:47
URL: http://oonednovel.blogg.se
Postat av: Emilia

NEEEEJ du får inte sluta den är ju skit bra jag kan inte sluta läsa c: <3

2012-07-09 @ 20:37:45
Postat av: Therese

Du gör som du vill för jag kommer ändå stanna kvar och läsa den nya! :)

2012-07-13 @ 11:11:22
URL: http://eclipsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0