KARAKTÄRSTÄVLING!

Vill du vara med i min novell? Vad bra för då kan du vara med i denna karaktärstävlingen. Reglerna är enkla!
ALLT DU BEHÖVER GÖRA är att lämna en kommentar då du ska skriva
• Ditt namn
• Hår & Ögonfärg
• Längd
• Intressen
• Hur andra ser dig
• Hur du ser dig själv
• Bästa med One Direction
• Vem du gillar bäst i One Direction
(• Ålder som jag kanske kommer byta ut, skriv det om du vill)

Skriv din Mail, så jag enkelt kan kontakta dig!
Lycka till!

(Vinnaren publiceras någon gång under kommande vecka)

[KAPITEL 8 ÄR UNDER]

X


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Alexandra Blomster

blond, blåa ögon

ca 170cm

fotografering, gitarr, fotboll

blyg, glad, skrattig, stöttande, lojal (frågade en vän)

blyg, snäll, glad, trött på livet(lite), icke normal haha.

Deras utstrålningar, och hur mycke de bryr sig om varandra

Liam och Zayn

15 år :)

2012-05-12 @ 11:29:54
URL: http://nnovels.blogg.se/
Postat av: Fanfic1d

Emilia Moberg

Blond, gröna ögon

170cm

shoppa, vara med kompisar, dansa, sjunga

glad, lite crazy, snäll (frågade en kompis)

konstig, snäll

Att dem bryr sig om varandra

Liam & Niall

14 år:D

2012-05-12 @ 13:47:09
URL: http://directionfanfics.blogg.se/
Postat av: Emina

Emina

Brunt, blå-gröna

ca 158 cm

musik,vänner,karate

Folk ser nog mig som en glad och liite halv galen tjej, men som ändå är omtänksam och som bryr sig

Tja, en tjej med konstig humor, och jag gillar att göra andra glada, det gör mig glad ;)

Att dom är båda roliga,söta,glada men ändå bryr sig om varnn...

Niall

2012-05-12 @ 15:03:47
URL: http://liveasemina.blogg.se/
Postat av: Sandra!<3

Sandra

Blond och blåögd

ca i160 cm

fotboll, gitarr,kompisar

glad, flummig, snäll,

glad, konstig xD

hur dom verkar bry sig om allt och alla och att dom verkar vara så sjukt schysta och deras utstrålning.

Allihop men om jag måste väljsa så är det Liam och Niall <3

13,5 år hehe ;



2012-05-12 @ 15:26:11
URL: http://thehappysandra
Postat av: Therese

- Therese Berntsson

- naturlig rödhårig, gröna ögon

- 170 cm lång

- Blogga, 1D, vara med vänner, skriva berättelser, fantisera, dansa och spela instrument som gitarr och piano.

- Andra ser mig som en ödmjuk och snäll tjej, omtänksam, lite rolig, smart. En man kan lita på.

- Jag ser mig själv som en snäll och go person som gillar allt. Jag dömmer folk efter deras personligheter, bryr mig om allt och alla. Kan vara blyg i vissa förhållanden.

- De är sig själva både framför och utanför kameran. De gör var de tycker om och ingen bestämmer vad de ska göra. Deras humor och personligheter.

- Louis har något speciellt som de andra inte har.

- 16 år

2012-05-12 @ 15:39:44
URL: http://eclipsis.blogg.se/
Postat av: Emina

hej! Jag var inte heelt säker på om jag skrev rätt e-post i förra kommentaren

2012-05-12 @ 15:54:57
Postat av: ilse

-Ilse Marie Richardson (alla säger ilse eller ille)



-Kastanje-brun på sommarn kan det bli lite mer sandre färgat



-164 cm



-Sjunga!, spela gitarr, Rida, spela fotboll, shoppa, 1D och vara med kompisar!



-Andra ser mig som en som man kan lita på, lite galen, bra humor, ganska rolig, bryr mig om ALLT, musikalis och mera crazy!



-Jag ser mig som en ganska galen rolig tjej som älskar att skratta och hatar att se människor gråta, om någon mår dåligt gör jag allt för att få de att må bra igen! Jag en ganska rolig och bryr mig om andra.



-Att de är sig själva i alla lägen, Deras fantastiska röster och deras personligheter är ju bara för underbara!



-Jag älskar alla men Louis är min favvo han kan få mig att skratta när jag är som mest nere.



-Fyller 15 i december

Älskar din blogg btw! :)

2012-05-12 @ 20:42:53
Postat av: Hanna

1. Hanna Ström

2.Brunt hår och bruna ögon.

3. 170

4. Basket, sjung och fota.

5. Som en glad men ändå galen, skojar hela tiden och ställer alltid upp dom skulle också beskriva mig som en tjej som lever livet som om den vore den sista.

6. Jag ser mig själv som den tjejen som alltid ska skratta. Älskar när jag träffar nya personer. Jag ser mig själv som en social tjej som hela tiden ska skoja med allt och alla.

7. Det bästa med killarna är att de aldrig ändras. De är dom fem killarna från trappan. De kan få en att le i alla lägen och musiken gör livet mycket roligare.

8. Jag älskar alla så otroligt mycket, de alla har sina egenskaper som man verkligen älskar hos dom. Det går inte att välja. Om du skulle tvinga mig att välja måste jag nog säga Zayn. Han är nog ändå den killen jag skulle vilja ha som pojkvän.

9. Jag är den spralliga lilla fjortonåringen som blir femtion i Augusti! :D

2012-05-13 @ 12:09:43
URL: http://onedirectiononedream.blogg.se/
Postat av: Olivia

1. Olivia Rönnqvist

2. Färgar håret kastanjebrunt men inte längre så det håller på att få tillbaka sin blonda färg,blåa ögon

3. 164cm

4. Ridning,fota,rita,1D,spela gitarr

5. Andra ser mig nog som en ganska blyg & tyst tjej och en som man kan lita på upp till 100%.

6. Lite blyg när det gäller "främlingar", är omtänksam och kanske lite galen ibland ;) Ler & skrattar mycket fast jag tycker egentligen inte om mitt egna leende...

7. Alla killarna i 1D ser så grymt sköna ut(och söta), dom kan vara sig själva med varandra och bjuder nästan alltid på sig!

8. Harry <3

9. 13år

2012-05-14 @ 15:00:21
URL: http://oliviaamira.blogg.se/
Postat av: Khamlin

Khamlin

ljus brunt med blonda slingor grönbrungula ögon

165 cm lång

jag gillar att läsa umgås med kompisar sjunga shoppa spela spel 1D

mina kompisar ser mig som snäll omtänksam rolig social lätt att prata med pratar som blixt

jag ser mig själv som en loljal snäll omtänksam person och pratar fort

jag älskar allt som har med 1D och gör de är snälla bryr sig om de i sin omgivning roliga bjuder alltid på sig speciellt Louis

jag gillar Louis och Zayn mest men gillar de andra också

jag är 15 år

2012-05-15 @ 09:37:10
Postat av: Julia

• Julia

• Brunt hår och blåa ögon

• ca 170 cm lång

• Musik, vara med kompisar, shoppa.

• Ingen aning, snäll kanske? ;P

• Snäll, omtänksam, kan vara taskig ibland vilket jag inte alls menar isf!

• Bra låtar, de är sjukt roliga.

• Niall, Harry och Zayn

• Jag är snart 13 år

2012-05-15 @ 18:28:58
URL: http://novellarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0